A Microsoft Bluetooth A2dp forrás nem működik megfelelően (52. kód)
A közelmúltban néhány Bluetooth 10 eszközt használó Windows 10 felhasználó problémákat tapasztalt. A probléma egy olyan hibával áll elő, amely szerint:
A Windows nem tudja ellenőrizni az eszközhöz szükséges illesztőprogramok digitális aláírását. A nemrégiben történt hardver- vagy szoftverváltozás valószínűleg hibásan aláírt vagy sérült fájlt telepített, vagy lehet, hogy egy ismeretlen forrásból származó rosszindulatú szoftver. (52. kód).
Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogyan lehet ezt a hibát ellenőrzés alatt tartani, és kizárni az életedből.
A közelmúltban néhány Bluetooth 10 eszközt használó Windows 10 felhasználó problémákat tapasztalt. A probléma egy olyan hibával áll elő, amely szerint:
A Windows nem tudja ellenőrizni az eszközhöz szükséges illesztőprogramok digitális aláírását. A nemrégiben történt hardver- vagy szoftverváltozás valószínűleg hibásan aláírt vagy sérült fájlt telepített, vagy lehet, hogy egy ismeretlen forrásból származó rosszindulatú szoftver. (52. kód).
Ebben a bejegyzésben megmutatom, hogyan lehet ezt a hibát ellenőrzés alatt tartani, és kizárni az életedből.
A Microsoft Bluetooth A2dp forrás ( source ) nem működik megfelelően (52. kód)
A hiba megszabadulásának javításának kulcsa az, hogy aláírod a Bluetooth A2DP fájlt a beépített rendszerfájl-ellenőrzővel, ennyi. Ezen kívül vannak más általános javaslatok is:
- Futtasd a rendszerfájl-ellenőrzőt.
- Futtasd a Hardver és eszközök hibaelhárítót.
- Helyezd vissza a rendszert, vagy futtasd a rendszer-visszaállítást.
A Windows 10 keresőmezőbe írd be a Parancssor vagy a CMD parancsot. Amikor a keresési eredmények megjelennek, kattints a jobb gombbal a Parancssor elemre, és válaszd a Futtatás rendszergazdaként parancsot:
Írd be a következő parancsot a admin CMD-be, majd nyomd meg az Enter billentyűt:
Írd be a következő parancsot a admin CMD-be, majd nyomd meg az Enter billentyűt:
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
A DISM vizsgálat befejezése után el kell indítanod a Rendszerfájl ellenőrzőt , és a következő parancs végrehajtásával ez egyszerű:
sfc /scannow
Amíg a vizsgálat elvégzi a dolgát, kérlek, ne zárd be a CMD-t, amíg a folyamat be nem fejeződik.
Indítsd újra a számítógépet.
Ez segíthet, de ha nem, próbáld ki ezeket a javaslatokat:
Futtasd a Hardver és eszközök hibaelhárítót.
Helyezd vissza a rendszert, vagy futtasd a rendszer-visszaállítást.
Ha frissítetted a Windows rendszert, próbáld meg eltávolítani a legfrissebb Windows frissítést.
Ha frissítetted a Bluetooth illesztőprogramját, próbálj meg visszalépni.
Ha nem, akkor próbáld meg frissíteni a Bluetooth illesztőprogramot.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése