2019. október 7., hétfő

Sajnos a Start menü nem működik illetve a shellexperiencehost.exe nem látszik a Fájlkezelőben

Kérlek, hogy az alábbi lépésekkel próbáld meg a helyreállítást, ha ezeket még nem tetted meg.
Nyisd ki az Admin CMD ablakot. Ha nem tudjod megnyitni, akkor:
  1. Nyomd le CTRL+Shift-ESC hogy a Feladatkezelőt megnyissa
  2. Kattints File > Futtassa New Task ( Fájl> Futtassa új feladat )
  3. ,, A feladat létrehozása rendszergazdai jogosultsággal’’ legyen bejelölve
  4. Írd be CMD admin ( Rendszergazda ) módban
 Írd be az alábbi parancsot:
 
dism/online/cleanup-image/restorehealth    Enter

sfc/scannow    Enter

Ha a parancsok egyike sem vezetett eredményre, akkor meg kell állni ezen a ponton mert a Windows helyreállítást el kell végezni.
Ebben az esetben 2 opció lehetséges:
 
1. Távolítsd el az Antivírust/Sec Software-t és végezzen egy Reset-et 
(megtartva az adatokat és a beállításokat). 
Az alkalmazásokat ezzel az opcióval újra kell telepítenie.
2. Távolítsd el , (uninstall) az Antivirus/Sec Software-t  és helyben végzett verzióváltás próbálj meg.

Ha nem oldódott meg a probléma, kérlek, hogy az alábbi parancsot futtasd le:
  1. Nyisd meg a Feladatkezelőt , nyomjd meg: CTRL+SHIFT+ESC
  2. Klikkel File > Futtassa New Task 
  3. ,, A feladat létrehozása rendszergazdai jogosultsággal’’ legyen bejelölve.
  4. Írd be Powershell
  5. Írd be az alábbi powershell parancsot:
  6. $manifest = (Get-AppxPackage Microsoft.WindowsStore).InstallLocation + '\AppxManifest.xml' ; Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register $manifestStep Enter (A parancs egy sor, egyben kell másolni is.) 
  7. Zárd be a  Powershell ablakot.
  8. A rendszer újraindítása (reboot).
  9. Nézd meg, hogy a parancs valóban fut e ( kék jelzés mutatja), majd térj vissza a parancs ablakhoz.
  10. Ha piros jelzést látsz, akkor a parancsot rosszul írtad be, vagy valóban a a Windows-sal komolyabb gondok vannak.
Ismét próbáld meg a parancsot lefuttatni.

Nézd meg, hogy a probléma megoldódott-e. Ha nem, indítsd újra a PC-t.
Ebben az esetben ajánlom, hogy próbáld meg egy új admin felhasználói fiókkal.
Ha nem oldódott meg a probléma annak ellenére sem, hogy új  admin felhasználói fiókot használtál. 
Meg kell ismételnie a ,, 2 opció lehetséges’’ rész 1-2 pontjait.
Ha fentiek nem adtak megoldást, sajnos javaslom, hogy telepítsd a Windows10-et ismét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése