2020. július 22., szerda

Edge gond mentes átállás


Csak az új developer Edgét hagytam fent, ahogy töröltem totál a Foxot és a kellékeit begyorsult mint a villám. Mindent tud amit használtam add on-t, csak a mikrofon kereső nem él de kezdettől 0. Megéri váltani, eddig W10x64 rendszerre nem tudtam úgy feltenni hogy a régi 1,6 GB Edgét is eltüntesse mindenhol ( SxS ). Rájöttem miért, nem írta csak egyszerűen felül. Hiába x64 a rendszer, nem írja felül és kettő lesz okkal. Mivel az x64 W10 - ekben is csak x86 Edge van eredetileg, innen jött hogy x86 Developer Edgét engedtem rá, na ez sikerrel eltűntette a régi Edgét és nem csak látványra. Hanem az 1,6 GB tár foglalását is. Ezt nem is képzeltem hogy 64 bites rendszerekben 32 bites böngésző a gyári! Szóval ha cserélni akarsz Edgét, ha nem akarod hogy a régi tárolva legyen ( 1,6 GB ) akkor adja magát hogy 32 bites Edgével frissítsd. Ott nem marad hátra a régi még elásva sem, hanem totál sikerrel a régit max leirtva, a 32 bites Edge felel meg csak. És a maradék sallangok nélkül villámgyors. A Developer x86.exe azért kellett mert 2 hetente javítják és előrébb van. Nem tárol egy hibát egy teljes hónapig ez a Dev a Fox tapasztalatokból jött de itt is beválik.
A lényeg hogy a cserélni kívánt Edge bit száma, egyezzen azzal amire frissítünk.
Alapesetben ez az útvonal:

C:\Program Files (x86)\Microsoft\Edge
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése